četvrtak, 7. travnja 2016.

Proljetne usne broj 2! :) | ESSENCE, BEAUTY UK

Danas je tako divan dan i odliično sam raspoložena, pa rekoh da vam predstavim drugi dio mojih omiljenih proljetnih ruževa. Sve su to manje više slične nijanse. Mogao bi se tu izbor i suziti zbog te sličnosti, ali sam odlučila pokazati ih sve. Možda baš netko ne želi Beauty UK nego Essence! :D

Prvi je i trenutno najjnoviji u mojoj kolekciji BEAUTY UK Lips MATTER ruž u nijansi Mauve Your Body No. 7 


Dakle, to je tekući mat ruž u klasičnoj ambalaži poput sjajila, ali sviđa mi se kako izgleda. Aplikator je obični spužvasti i čak i ja s njim precizno namažem usne tako da ako ne volite olovke za usne ne morate ih ni stavljati. Tekstura im je poprilično gusta i kremasta što mi je bilo malo iznenađenje. Miris je predobar, neko voćni miris, a ja obožavam mirisne ruževe. Pigmentacija je odlična kao i trajnost. Može preživiti cijeli dan uz jedno popravljanje nakon dva obroka i par pića. Meni je tako bilo. Sviđa mi se što unutarnji dio na usnama samo lagano izblijedi, ne napravi mi se ona ružna crta kao kod NYX ruževa. Jako se brzo suši na usnama i postaje mat. Međutim, isušuje usne poprilično. Kod mat ruževa naravno da to i trebate očekivati i nije mi to neki sad wow problemčina. Ne znam je li i kod ostalih nijansi to problem, ali sa ovom nijansom ćete čak i naglasiti ispucale dijelove. Ako ne stavim balzam prije ovog ruža ja jedva izdržim da ga ne sažuljam sa usana jer mi je neki težak osjećaj. Inače, nijansa mi je predivna, ima malo mauve i nude boje u sebi, doduše u ambalaži mi se više sviđa, na usnama mi je podosta pinki. No htjela sam baš tu nijansu i furam ja nju bez problema skoro svaki dan otkad sam je kupila. xD Kako je 30 kuna, svakako idući mjesec idem po još nekolike nijanse. ovaj mjesec sam se baš istrošila, a tek je počeo haha.


Ako ga ne nosim samoga, kombiniram ga sa ESSENCE olovkom za usne Satin Mauve, Btw nisam još skinula foliju sa ruža kao što vidite, slomila sam nokat u pokušaju pa sam se iznervirala i odustala haha.

Ovdje imam samo ruž na usnama, jedan il dva sloja nisam sigurna, i nakon 3 sata kave je slikano.
Slikano na suncu. I nema neke razlike. :)
Slikano u zatvorenom.

2. ruž mi je BEAUTY UK ovaj roziii roziiii. Znači ja to čudo obožavaaam. Dok ne pocrnim, kad mi lice uhvati boje to izgleda baš friki haha.


Preko njega obožavam staviti neko prozirno sjajilo. Onda to baš lijepo izgleda, meni. :D 
Volim kad ruževi u ambalaži imaju i ovaj gore mali "spremnik" pa ako nekoga šminkate možete kistom nanositi na tuđe usne jelte. :D Iskreno, ja sam ovaj ruž kupila jer sam čula da mirišu po mentolu, ja mentola osjetila nisam. Moj nema miris. Nijansa je Son Of A Peach. Ruž je mat. Pigmentacija sasvim solidna. Trajnost mu je oko 2-3 sata. Ne isušuje mi usne i lako se nanosi, tj.razmazuje. Sa ovom nijansom je problem što se vide linijice usana, pa je potrebno staviti olovku u sličnoj nijansi, ali kako ga ja obično kombiniram sa sjajilom nije mi to neki fail. Dođe oko 26 kn u Kozmu ako se ne varam. Mislim da imaju 11 nijansi pa ako vam treba dobar "low budget" ruž, nećete promašiti s ovom linijom. Imaju i wet i mat varijante ruževa. 

Nekad ako želim ombre efekt kombiniram ga sa Essence olovkom u nijansi 02 Sweetheart.




Zatim, 3. na listi je ESSENCE XXX L Longlasting Lipgloss sa mat efektom.


Nijansa je 05 Velvet Rose. Lijepa nude, roskaska nijansa. E, i miriše mi na kapućinoooo :D no kad ga nanesete na usne ne osjeti se više :(. Ambalaža je identična njihovim sjajilima, samo ovdje ima naljepnica Matt effect. Pigmentacija je ok, trajnost oko sat vremena, možete ga nadograditi, ali ja ako ga stavim više imam osjećaj da mi se prelijeva preko ruba usana. Svakako preporučam olovku uz njega. Uopće ne isušuje usne, ali nije ni mat. Kao što vidite na swatchu niže, ostane ovaj kremasti trag. Meni je trebala neka nude nijansa, a da ima rozog pigmenta i u tu svrhu je poslužio. Nekad se malo nakupi na sredini usana, a nekad ne pa mi i nije najjasniji. Haha. Valjda ovisi koliko trkeljam, odnosno pričam. Ne znam što bih vam rekla, 20 kuna i nije neki novac, nije mi žao što sam ga kupila jer mi nijansa svakako po svemu odgovara. 

S lijeva na desno: Sweetheart, Son of a peach, Velvet rose. (slikano u zatvorenom)

Slikano na suncu.



To bi bilo to, mislim da 3.dio neću pisati jer to su uglavnom ruževi o kojima sam već govorila i bez kojih ne mogu pa ih ubacim u look da nisam stalno ovako roskasta. :D
Nadam se da vam se post svidio i šaljem zagrljaje do idućeg puta! :D xoxo



4 komentara:

  1. Obozavam mauve your body samo sta na meni nije ni m od mauve nego prava roza 😀

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da slazem se. Ako stavim tamniju olovku onda je mauve. Inače je baš roza. Pod svjetlima Kozma je izgledalo drugačije. :)

      Izbriši
  2. Imam obje Essence olovke i po meni su Essence olovke jedne od boljih u drogerijama. Beauty UK Lips Matter ti divno stoji, jako mi se sviđa nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, uvijek se iznenadim za tu cijenu kad dobijem dobru kvalitetu. Skuplje olovke nisu ništa bolje. Hvalaa, nijansa je ok, samo sve više i više mi je preroza. U početku sam bila očarana, sad sam sve manje. :)

      Izbriši