ponedjeljak, 25. travnja 2016.

MakeUp Kistovi | E-bay

Pozdrav narode! :D
Lijep ponedjeljak vam želim.

Kako sam ponedjeljkom posebnog raspoloženja, mnoge stvari me dotiču. Mislila sam se bi li ili ne bi pisala o ovome, ali opet danas odlučih da moram!

Dakle, www.ebay.com je jedno posebno mjesto gdje rado zalazim i provodim večeri koje ne spavam. Većinu puta ništa ne kupim, ali u jednom pohodu sam se počastila sa ovim kistovima.


Bilo je to božićno vrijeme, poklon mi je trebao, pa sam u mamino ime malo i trošila. skromno svakako. :D
Odmah da kažem kistovima sam i više nego zadovoljna, većini sam našla svrhu i u svakodnevnoj su mi upotrebi stoga oprostite što na slikama nisu čisti. Za ovaj post to je ionako nebitno.
Bitno je to da sam ja 10 kistova platila 42 kune (free shipping). Što je ono što me nervira? To što neke stranice prodaju iste te kistove po troduplo većoj cijeni. Neću navoditi gdje. Danas kada vi ne morate ići u banku praviti PayPal, možete to napraviti sami kod kuće, ma čak se i ne trebate registrirati ako ne želite (ali zbog povrata novca bih vam preporučila), možete nakon odabranih proizvoda upisati podatke koji vam se nigdje ne spremaju i naručiti. I nakon svega toga, jave se ti neki sa svojim stranicama gdje em platite proizvod, em i poštarinu plaćate. Pa jednostavnije vam je otići na ebay i sve to same obaviti. Nemam ništa protiv onih koji preprodavaju, ali onda neka stave malo realniju cijenu. Ok, svi žele zaraditi, ali onda stavi desetak kn više za one kojima je hitno i ne žele čekati 20 dana na pošiljku nego dva tri dana. Okidač mi je bilo kad sam vidila da se 8 kistova prodaje za 90 kn čini mi se. Znači isti ovi kistovi samo dva fale. Di je tu logika?! Da ne pričam o "beauty blenderu" koji možete nać za 7 kn a prodaju ga za 40 kn. Ne kažem da su sve te stranice loše, niti bacam hejt na ove posrednike koji su stvarno pošteni i registrirani preprodavači, sve je to meni cool i ja sam ih koristila i dan danas ću ako mi se ne da tražiti tisuću godina nešto što sam vidila kod njih, ali tamo ni ne vidiš neku ogromnu razliku u cijeni.
Poanta ove priče je da pazite gdje naručujete i da ne bacate nepotrebno novac. Odite na Ebay sami i pronjuškajte, ako ne znate pitajte nekoga, na kraju krajeva pitajte mene i rado ću vam pomoći.

Kad sam se već uhvatila kistova, da vam kažem nešto o njima. Odlični su, jako gusti i čvrsti, koristim ih mjesecima i kad ih perem dlačice ne ispadaju. Imaju svaku preporuku!!


1 i 5 koristim za tekući puder 1 je ravno, a 5 koso rezan kist. Odlični su, gusti, super nanose i blendaju proizvod, sa peticom također nekad blendam korektor.
2 koristim za nanošenje kremastog highlightera, ali možete i kremaste proizvode za konturu lica jer je zaobljena i na koso ide pa lijepo sjeda u područje ispod jagodica.
3 koristim za setiranje korektora ispod očiju.
4 ponekad koristim za konturiranje jer je zaobljen na vrhu, ali za razliku od 2 je ravno siječen.


1 je takozvana "pencil brush" i nju koristim za nanošenje tamnijih sjenila u pregib oka ili u vanjskom dijelu ili ispod donjih trepavica ili što mi već padne na pamet. haha
2 je kosi kist
3 malo zaobljen na vrhu i malo u koso
4 ravni kist
5 zaobljen i ravno siječen
i njih koristim za nanošenje i blendanje sjenila, 3 ponekad i za highlighter praškasti.

To bi bilo to. Nadam se da vam je post bio koristan, ako nije meni je da izbacim iz sebe "hejt" haha.
Ako vam trebaju kistovi možete ih naručiti nećete puno pogriješiti, barem po mom mišljenju. Evo i Link na kojemu ih možete naručiti :)


Što vi mislite o Ebayu, imate li mi što za preporučiti? Ilii ako imate i vi stranice koje vam kopkaju živce ponekad, slobodno ih podijelite samnom. :* :) 

2 komentara:

  1. Super post.
    Slažem se sa svime napisanim.
    I sama imam račun i naručujem na eBayu.
    A kad vidim cijenu koš nekih posrednika, bljuje mi se, doslovce.
    I super što si stavila link. Naručit ću si kistove.
    I odlično sto si napisala koji kist je za što jer se tu još bas ne snalazim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala 😊
      Po meni su kistovi uvijek visenamjenski, nije nuzno pratiti ta "pravila". Isprobas sve za sve, pa gdje se najbolje pokazu i kako mislis da ti najvise odgovara tako i koristis. 😀

      Izbriši