četvrtak, 14. travnja 2016.

MAKE UP BY ME! :) | Wedding

Počela saaam se "ozbiljnije" baviti šminkanjeeeem! :D


S ovim sam tako ponosna jer sam upoznala super ljude i što sam bila dio jednog od najposebnijih dana -  VJENČANJEE! :)


Mislila sam to podijeliti samo sa ljudima na stranici, ali što ne i post napisati?
S  obzirom da mi je mlada baš "sjela" ovo nije ostalo samo na "poslu". Popit ćemo mi još kava Kikee! :P


Ja je zovem hrabra mlada jer smo na probnom radili nježni, baš bridal look sa YouTube-a haha. Mislim hellou, di ću pronaći inspiraciju nego tamo?! I tako je moja Kristijana odlučila da ona nije nježna dušica, nego badass i da ona hoće nešto što se vidi!

Eto, završilo je na ovom:


Bilo je tu highlightera, ali ne brinite nije se ovako sjajila. :D Blistala svakako je! Ovdje nam je svjetlo bilo malo nezahvalno, a nisam željela obrađivati slike. U svakom slučaju, dobile smo komplimente, a meni je najbitnije bilo da je ona zadovoljna. Bojala mi se za trepke, a probudila se s netaknutom šminkom na očima i postojanim trepavicama! Hvala Auri, njihovim trepavicama i ljepilu. :)
Svakako je posebna cura, a cijeli dan je bio divan i opušten. Odlična svadba i prelijepi mladenci!


Kristijana ima najdivnije oči koje sam ikad šminkala. Koji kapci i oblik ljudi moji. Neće se izvući od toga da mi bude model za šminkanje kada je u Zadru. :D



Nisam neki pekmez, ali sam pustila suzu taj dan. Ahh, :D
Nadam se da vam se sviđaju fotografije. Meni je stvarno bilo zadovoljstvo što sam dio njihove priče.
Čovjek kad ih vidi, poželi se udati što prije.

Živjeli mladenci i njihov mali Miha. :) :*


....
Paula.Duilo.Photography




Nema komentara:

Objavi komentar