petak, 22. travnja 2016.

Essence Keep it Perfect! make-up fixing spray | RECENZIJA

Hiiiii :)

Drage moje evo novog posta. Odmah da se ispričam svima koji komentiraju postove, iz nekog razloga nisam mogla vidjeti komentare pa nisam ni odgovarala. Nešto sam zeznula u postavkama, ali mislim da sam popravila. :)

Danas sam odlučila podijeliti s vama dojmove o Essence Keep it Perfect! fiksatoru. Do sad sam lice fiksirala sprejem za kosu tj. lakom za kosu. Vjerujte, super radi posao. :D Kako su se svi pomamili za fiksatorima ja sam se odlučila na Essenceov. Kupila sam ga čim je izašao jer me je zanimalo kako će oni to napraviti. Malo sam se dvoumila jer je mala bočica, a 26 je kuna. Ok, nije to puno, ali opet, ne volim ni 10 kn nepotrebno bacati. :D Međutim, nije loše, nijeee lošee. Haha.


Essence kaže: "Ostani prekrasna! Savršeno fiksirano sa samo jednim sprejom. Svijetla, prozirna formula make-up spreja za fiksiranje osigurava dugotrajnu postojanost šminke tokom čitavog dana. Ima osvježavajući efekt i izuzetno je lak za nošenje. Bez mirisa."

Kao prvo, ovo ima miris, miriše na tablete, haha, ne znam, podsjeća me na neki lijek, ali ne znam na koji. Dobra stvar je što ubrzo miris nestane pa malo pretrpite. Osjećaj kapljica na licu se također brzo povuče i zaboravite da ste ga nanijeli.  Rok trajanja kad ga otvorite je 12 mjeseci.

Sastojci: aqua (voda), propylene glycol, pvp, ethylhexylglycerin, sodium hyaluronate, phenoxyethanol. 

Isprobala sam ga i na jako osjetljivoj koži, nije uzrokovao nikakve probleme, iritacije i slično.  

Ambalaža je kao što vidite baš slatka. 50ml. Plastična bočica sa dobrim raspršivačem. Pumpica odlično radi, samo pazite da odaljite od lica najmanje 15 cm. Ostavlja jako mokar trag, no brzo se osuši. Zatvorite usta kad prskate i obrišite ih ako niste stavili ruž jer nije lijepog okusa haha.

Što se tiče produljivanja trajnosti šminke, oči su bile kao tek našminkane i nakon 24 sata, dok puder nije toliko izdržao,  on je recimo od 10 ujutro do 11 navečer bio dobar, kasnije nakon znojenja i svega što me snašlo i ne tako privlačan. :D Ne fiksiram šminku svaki dan s njim, ali ga vrlo često koristim sa sjenilima, posebice shimerastim. Ja jako volim shimer i šljokice i nije mi ih problem svaki dan nositi na očima jer zašto ne bi. Uglavnom, dobro utapkam kist u sjenilo, špricnem ovo preko i nanosim na kapak. Višak shimera ne pada na lice, a intenzitet je pojačan. Imate osjećaj da je kremasto sjenilo jer bude mokro, ali ostaje super trag. Samo pazite kada tako sa mokrim kistom tapkate ponovno na sjenilo da ga ne uništite. Ja uglavnom najčešće posežem za  MUR Iconic 3 paletu, a znate oblik njihovih paleta, tako da imam jedan odvojeni kutak kad mi je kist mokar da se ostatak ne stvrdne il što već. 


Jedan swatch prstom, ne kistom. Ovaj jačeg intenziteta je poprskan prije nanošenja sjenila na ruku. Puno je pigmentiranije, tako da u svrhu toga, fiksator je odličan i za tu cijenu se isplati. :)


Što vi kažete, jeste li ga isprobale? Ako niste, planirate li? Pišite da vidim rade li mi sad komentari. :) 
Pusa velika :*


Broj komentara: 6:

  1. Zašto špricaš lice lakom za kosu??? Koža će ti to jednom vratiti :(
    Drago mi je da je netko kupio ovaj proizvod jer sam htjela prije vidjeti koje pozitivno iskustvo da opet ne bacam novce..baš kako kažeš, nije puno 26 kn, ali čemu ako je nepotrebno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ma to s lakom je bilo u jako malim kolicinama i iz daljine. U ono vrijeme kad nisam bila blizu fiksatora i kada je bilo potrebno da makeup potraje. Moje lice je svasta proslo. A to s lakom sam vidjela i u kozmetickim salonima vjerovala ili ne. 😊 Mislim od fiksatora za 26 kn ne mozes ocekivati ucinak kao kod Mac fiksatora, ali za ono sto je meni potrebno radi posao. 😊

      Izbriši
  2. Ovo sa sjenilima zvuči super, mogla bih ga probati. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne bih ti preporučila lak za kosu kao fiksator šminke na licu nikako :) a što se tiče shimmerastih sjenila, primer i mokar kist rade odličan posao. I mene jako zanima ovaj fiksator, nadam se da ću pregurati miris, baš ga budem isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svakako ga vise necu koristiti u tu svrhu. Sto se tice mirisa tu smo svi drugaciji. Mozda tebi nece smetati. 😊

    OdgovoriIzbriši