utorak, 5. travnja 2016.

Proljetne usne 1. dio | AURA, MUR, NYX

Proljećeeeeeeee <3

Dani su konačno sunčani i topli, odjeća laganija i prozračnija. Sve je živnulo, pa tako i moj make up! :) 
Moja dva, od nekoliko, omiljena proljetna ruža, sličnih nijansi, različite formule i cijene u kombinaciji sa olovkom za usne! Jedva sam čekala sunce da ih "pronosam". 


Manija za tekućim mat ruževima nije ni mene zaobišla, tako da malo češće posežem za ovim Aurinim slatkišom. Na usnama mi je efektniji i nekako fluroscentan (ne znam kako da vam opišem bolje) nego MUR ruž stoga i zauzima prvo mjesto na ovoj mini listi. 

AURA kozmetiku možete pronaći na policama odabranih KOZMO drogerija. U zadnje vrijeme je bilo velikih neslaganja oko njihovih ruževa, nekima su odlični, nekima i ne. Ja oduševljenje nisam krila i imam velikih favorita među njima. Ne znam je li do toga što sam neke nijanse kupila iz prve linije ruževa kada su ih "lansirali" u Srbiji (Bogu hvala na rodbini i prijateljima koji cirkuliraju preko granica Srbije i Hrvatske) ili je do nečeg drugog. Seven Sins sam kupila kasnije i dalje sam sasvim zadovoljna. Dovoljna su dva sloja da sve lijepo prekrije. Trajnost mu je super, mislim da mi je cijelog intenziteta izdržao 3 sata najmanje. Ako stavite više slojeva, a ja to volim natrackati za svaki slučaj, nakon nekog vremena se znaju pojaviti ljuskice kao, pa ono, nja nja. Ne znam što bih na to rekla, možda da ga ne stavljate u nenormalnim količinama kao neki ovdje. Moje su usne vječno ispucale pa je možda i do toga. U svakom slučaju, ova narančastorozocrvenkasta nijansa vrišti proljeće. Svakako mislim da ćete ga zavoljeti i da nećete požaliti ako ga dodate u svoju make up torbicu. *.*
Ambalaža vam je već poznata, 7 ml, nešto manje od 40 kn. :)



1 - NYX olovka Orange; 2 - AURA Seven Sins; 3 - MUR Divine
(slikano u sobi)

1 - NYX olovka Orange; 2 - AURA Seven Sins; 3 - MUR Divine
(slikano na suncu)

Drugi voljeni ruž za ove dane je Makeup Revolution ruž u nijansi Divine. Isto neke narančastoroskaste boje, kremastog finisha, ali je tekstura malo rijeđa, laganija, lako se razmazuju. Malo djeluje suho pa stavite balzam prije. Pigmentacija recimo osrednja, trajnost ništa posebno, ali eto, ruž vam je 15 kn na Pink Pandi, ne možete sad očekivati da traje pet sati. :D Za te novce je ruž sasvim ok, nijansu volim i često ga "mackam", stalno mi je u torbi pa što mi ne bi bio favorit?


Oba ruža kombiniram uglavnom sa NYX olovkom u nijansi Orange. Možete ih nabaviti ma stranici Diviana Cosmetics za 40 kn. Mat su finiša, malo isušuju usne, ali Bože moj, malo se pretrpi. :P Nosim je samo u kombinaciji sa ruževima, nikad samu, ali ako želite vi možete. :D


To bi bilo to za danas. Uskoro dolazim sa drugim dijelom "Proljetnih usana". :) :*

Nema komentara:

Objavi komentar