utorak, 19. travnja 2016.

Illuminate Me! | AURA

Hellou. :)

Danas vam donosim recenziju već dobro poznatog Aurinog tekućeg iluminatora. Dugo sam čitala o njemu, s obzirom da su sve recenzije uglavnom pozitivne, odlučila sam ga i isprobati. :) 
Protekli mjesec sam ga koristila gotovo svaki dan, kombinirala ga sa svim i svačim i odlučila vam prenijeti svoje dojmove. 


Pumpica je malo nakrivljena jer sam ja sposobna, pa sam je već prvi dan "sredila". No to je potpuno nebitno haha. 
Dakle, tekući iluminator dolazi u ovoj slatkoj staklenoj bočici od 10 ml sa pumpicom. Poklopac je plastičan i proziran pa nakon par korištenja djeluje malo neuredno. Moj iluminator je u nijansi Glamglow iako nisam htjela taj. Kad sam isprobavala testere oduševio me Sunlight. Glamglow je hladna ružičasta nijansa, a Sunlight boja šampanjca, barem pod svjetlima Kozma. Mislim da bi on mom tenu savršeno odgovarao, ali će me morati sačekati još malo. Naime, uzela sam ovaj zabunom. Dok sam isprobavala testere, uzela sam prvu kutijicu koja se nalazila iza testera i nisam obratila pažnju na nazive, kad sam došla kući baš sam se smorila, ali što sad. I ovaj je super! 


Iluminator je lagane teksture, lako se blenda i ne suši se odmah pa imate vremena poraditi s njim, nanijeti ga kako treba i stopiti s kožom. Efekat je jako nježan, suptilan, daje koži zdravi sjaj i nema vidljivog shimera.  Ako želite jači i vidljiviji efekat mislim da bi bolje bilo da uzmete nešto drugo, mislim, lako se on nadograđuje. ali meni se onda osobno ne sviđa na mojoj koži. Radije dodam na to područje neki highlighter jačeg intenziteta. Miriše svježe, prozračno i kremasto (imam najjače opise znam). Može se kupiti u Kozmu po cijeni od 45 kn, ako se ne varam.


Ovog slatkiša možete koristiti na nekolika načina. Možete ga nanijeti samo na pojedina mjesta koja želite naglasiti, odnosno na vrhove jagodica, ispod luka obrva, iznad usana na kupidov luk, duž nosa ili na vrh kako već volite, iiili koje već vi dijelove naglašavate. :D U tom slučaju preporučujem da ga nanosite prstima, barem je meni tako najlakše, no možete se poslužiti i kistom. Nemojte ga nanositi preko praškastih proizvoda i kada fiksirate određene dijelove lica, obratite pažnju da vam ne ode i na obraze jer ćete tako umanjiti taj glow efekt.
Drugi način je da ga nanesete preko cijelog lica ispod tekućeg pudera kao bazu. Iskreno, to sam samo jednom probala i meni tako ne odgovara. Moj najdraži način i onako kako ga ja svakodnevno koristim je da ga pomiješam sa tekućim puderom. Možete i sa BB kremom. Također ga ponekad pomiješam i sa korektorom kojeg stavljam ispod očiju i na nos, a ponekad i na čelo i bradu haha. Uglavnom, istisnem na ruku dovoljnu količinu Maybelline Affiniton pudera (on mi je najtekućiji :D i djeluje prirodno na mom licu), dodam jednu pumpicu iluminatora, zamiješam i nanesem na lice, zatim utapkam sa blenderom. U malim količinama ne mijenja sastav pudera i ne utječe na pokrivnu moć. 
Lice izgleda zdravo, odmorno i puuno ljepše nego samo sa puderom. Kažem vam, ne mogu zamisliti dnevnu rutinu bez ovog iluminatora. 

Ako imate problema sa pumpicom, a mnogi imaju jer ne možete odrediti količinu koju ćete istisnuti, odvrnite pumpicu i čistim kistom odvadite koliko vam je potrebno. 

Količina koja izađe nakon jednog pritiska pumpice.

Kada razmažete toga stvarno puno ima :D

Ako ste svjetlije puti mislim da je ovo idealan iluminator za vas.



Imajte u vidu da je na licu efekt blaži.

Svakako preporučujem proizvod i jedva se čekam dočepati Sunlight-a. On će biti ooodličan ljeti! Pretpostavljam da neću izlaziti iz kuće bez njega! :)

Jeste već nabavili neki od iluminatora? Pišite mi vaše dojmove. :)

Nadam se da vam se recenzija svidjela. Do idućeg puta puseeek! 



2 komentara:

  1. Identična situacija je zadesila i mene. Kupila sam krivu nijansu, također ovu ružičastu, a moj je podton žućkast tako da mi po tome nikako ne odgovara, al sve u svemu, nije loš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zamisli moje razočaranje kad sam otvorila kutijicu. Još me je iznenadilo kako je zapravo mala bočica, ali rekoh kupit ću jer me nijansa oduševila. Kad sam vidjela da sam uzela ovaj smračilo mi se. No iskoristivo je. :)

      Izbriši