utorak, 12. siječnja 2016.

TOP 10 SERIJA sa nadnaravnim bićima

Dobra večer noćne ptice! :D

Da se odmaknem od beauty teme, pisat ću malo o 2. ljubavi. SERIJEEEEEE!!
Ako ste ljubitelji nadnaravnog i tražite novu seriju, predstavit ću vam par svojih favorita. Ako neku niste pogledali, bacite oko! :D

1. CHARMED


Iako sam ovu seriju gledala kao klinka, ne mogu da je ne stavim na prvo mjesto. Ona je prva serija koju sam gledala te tematike (zapravo mislim da je to bio Dosje X, ali nije vrijedno spomena jer sam neki dan krenula gledat i skužila koliko nema smisla). UGLAVNOM, ova serija, ove predivne vještice, su u meni probudile ljubav prema čaranju i vješticama. Mislim nisam ja neka frikuša, ne bavim se ja tim, samo mislim da bi bilo prekul kad bi imala moći i "The Book Of Shadows". Riječ je o sestrama koje se bore protiv zla i baš im se svašta dešava. Ima 8 sezona i mislim napraviti maraton sad kad prođu ispitni rokovi i pogledati sve ispočetka. Serija je klasik. :D

2. SUPERNATURAL


Riječ je o dva brata, koji su urnebesni! Otac im se nakon nemilog događaja u obitelji okrene borbi protiv
nadnaravnog. Braća Sam i Dean kreću njegovim stopama i postaju lovci na demone, duhove, vještice i slično. Serija ima dublju priču i viši cilj, ali da vam ne spamam pogledajte sami. Serija ima zasad 11 sezona i neće vam lako dosaditi zasigurno. Ja sam očarana, pogotovo sa Deanom. :D

3. THE VAMPIRE DIARIES


Vjerojatno najpoznatija serija. Ne znam postoji li osoba koja nije čula za njih. Radnja se odvija u Mystic Fallsu. Riječ je o vampirima. Inače meni najdraža bića uz vještice. Ima tu i još bića. :D Ljubavne zavrzlame, dobro i zlo, braća Damon i Stefan, njihova rivalstva, ah ta Elena i njezini prijatelji, i tako ima tu svačega. Malo su me zadnje epizode smorile, i nisam ovu 7. sezonu pogledala, nešto me živcira, al prvih 6 su u dahu pregledane. Također imate i knjige istog imena, ali ja ih još nisam pročitala, nešto mi se ne da, ali su na listi. Iako sam zakazala gledajući, zauzima posebno mjesto u mome srcu. :D

3. ONCE UPON A TIME


Oduvijek obožavam bajke, a u ovoj seriji se isprepliću likovi iz svih bajki za koje ste ikad čuli! Zasad ima 5 sezona i super su. Serija je puna zavrzlama, borbe između dobra i zla, pravih ljubavi, čarolije i sretnih završetaka. Kako serija ide heroji teže uspijevaju zadržati svoju sreću zbog raznih nedaća i zadataka koji im se pronalaze na putu. Ne znam, meni je zanimljiva, i natjerala sam svog dečka da je gleda i navukao se haha.

4. BEING HUMAN (US)


U seriji se radi o vampiru i vukodlaku koji su prijatelji i odluče useliti u kuću zajedno, iako im je zabranjeno da se druže, te im se spletom okolnosti pridruži i djevojka duh. Žele imati normalan život što je poprilično teško s obzirom na to tko su. Ima i britanska verzija serije, ali mi je bila neglediva iz nekog razloga, američka me oduuševila. Ima samo 4 sezone i pregledat ćete je u u danu. :D

 5. LOST GIRL


Na ovu seriju sam slučajno naletila i nakon 2 epizode nisam je mogla prestati gledati. Ima 5 sezona. Cura koja je ljudsko biće u društvu vila mi je šooov. Riječ je o nadnaravnim bićima koje oni nazivaju vilama, glavna uloga, Bo, je succubus koji se hrani energijom ljudi, imamo vukodlaka, sirenu i mnoga druga bića koja se dijele na svijetle i tamne vile. Najbolja prijateljica od Bo je zapravo ljudsko biće Kenzi koja se odlično snalazi u društvu nadnaravnih bića i koja će sve naučiti što znači pravi prijatelj. Ne znam, meni je serija preslatka. :D

 6. BEAUTY AND THE BEAST


Eh, tu vam imamo lijepu detektivku koja ima sexy zverku. :D Ona se zaljubi u bivšeg vojnika kojeg su raznim eksperimentima pretvorili u superjakog lika koji kad poludi izobliči se sav. Uglavnom, dušica se skriva po tavanu svog najboljeg prijatelja jer svi misle da je mrtav. On se iskrada i voli pomagati ljudima. Tipa neki superheroj. Zasad ima 4 sezone i svašta se izdogađa. Zanimljivo je tko je zapravo kriv za to što je postao. Nije loša serija, ljubav cvjeta. Kao i obično, 1. sezona je najzanimljivija. :D

7. PENNY DREADFUL



Mnooogo jeziva serija. Meni najstrašnija od svih na listi, ali je baaaš volim. Par puta me bilo strah kad je ugasim, jer eto, ove što su najstrašnije ja volim pogledati tamo oko 2 sata noći kad sam sama i kad parket voli škripat, a vrata lupkati i zavjese letati po zraku i kad neko po kvartu šuta limenku na najjeziviji mogući način. Viktorijansko doba, London, Sir Malcomu nestane kćerka, Miss Vanessa Ives živi s njim i njegovim slugom, pokušavaju je pronaći, tu im se pridruži Amerikanac, tu je i Victor Frankenstein i mnogi drugi. Vanessa ima problema sa sotonom. Čudna dama. Ako volite jezive stvari volit ćete i seriju. Uskoro će i 3. sezona, uhuhuuu.

8. SALEM 


Još jedna serija sa ružnim scenama koje znaju biti gadljive, ali sa lijepim glumcima. Nemojte jesti kad ovu seriju gledate. Mislim možete vi, ako niste gadljivi ko ja, par puta mi baš pozlilo. Haha. 17. stoljeće, spaljivanje vještica koje nisu vještice dok vještice hodaju među njima. Imamo predivnu Marry koja se uda za fuj starca koji je glavni baja u gradu, njega začara, ima misiju da se otvore vrata pakla, ali tu je i njena ljubav, ostale vještice... Što reći, za Salem smo svi čuli. 3.sezona izlazi ove godine. :)

9. iZOMBIE


Nisam ljubitelj zombija. Sve mogu gledati, ali oni me nikad nisu privlačili. Ova serija je iz 2015.i počela sam je gledati zbog prijateljice. Nije loša ideja serije. Ne mogu se sjetiti jedne koju sam gledala, a bila mi je bolja od ove, radi se o vraćanju mrtvih, pa evo ova nek bude na listi. Mislila sam staviti i The Originals, ali nju sam nakon 1.sezone prestala gledati, a ovu eto nisam pa reko ajde. Zasad su samo 2 sezone. Radi se o curi Liv koja je doktorica, ima savršenog zaručnika, ali nakon jedne zabave probudi se kao zombi. Da otkaz, ostavi ljubav svog života i krene raditi u mrtvačnici kako bi se hranila mozgovima. Kad pojede mozak poprimi osobine te osobe čiji je mozak bio pa zna biti smiješno. Obično su to mozgovi od žrtava ubojstva pa pomaže policiji otkriti tko je ubojica. 

10. BITTEN


Djevojka Elena, jedina žena u čoporu vukodlaka napustila je čopor, ali zbog poziva se vratila. Tu kreće borba hoće li ona ostati ili ne, o ljubavi u čoporu, ljudima koji ih žele ubiti, rivalstvu među ostalim čoporima i odbačenim vukovima i svačemu još. Serija mi je zanimljiva, ali na zadnjem je mjestu jer su nekako zapeli. Trebala bi imati samo 3 sezone, 3.još nije izašla, a trebala bi ove godine. Presporo je snimanje, izgleda nije im gledana. Serija je snimana prema knjigama Kelly Amstrong - Women of the Otherworld koje se spremam pročitati milion godina.


Etoooo, mojih Top 10. Zasad, ali uskoro krećem u pohod na ostale serije sa nestvarnim bićima. Imam već listu! :D
Imate li mi koju preporučiti? :*

Nema komentara:

Objavi komentar