srijeda, 16. ožujka 2016.

Wet 'n' Wild Coverall Primer E850 Partners in Prime | RECENZIJA

Pa jeste vi ljudići živi? Evo i mene sa jednom manjom recenzijom. 
Nego prije nego započnem, znate mene i tehnološka pomagala čovječanstva, kamere, mobiteli? E, moj dragi mobitel je također završio neslavno i na popravku, a na njemu su sve slike od proizvoda koje sam slikala i koje sam htjela recenzirati ovaj tjedan jer sam nakupila baš dosta noviteta. Normalno, nisam ih prenijela na laptop. Mislim zašto bi? Kad resetirate mobitel ne briše vam se ništa sa mobitela, neeeeee. 
Danas sam primer ponijela na faks i ulovila priju da ga uslika pa eto, bar nešto da objavim kraljica. 

Nakon mog standardnog jadanja evo nešto o proizvodu. 


Dakle, moj Partner in Prime dolazi u ovoj meni privlačnoj bijeloj mat ambalaži, odnosno tubici od meke plastike, djelovala mi je baš čisto haha. 25 mL, 37,90 kn, kupljen u Dm-u. Veliki plus je što je zaštićen folijom tako da znate da ste prvi koji ga koristite. Tekstura je lagana i lako se razmazuje, vodenkast je i bijele boje, ali kada se razmaže ne vidi se uopće i matira kožu. 
Nanosila sam ga i nakon hidratantne kreme i samog na kožu. On sam mi nije isušivao lice. Koža nakon njega je tako glatka i baš mi se svidio. Kažu da bi trebao umanjiti crvenilo i ujednačiti ten, to vam ne mogu reći jer mi se ten stabilizirao i nemam više problema sa flekicama. Uglavnom, stvarno zaglađuje kožu, umanjuje vidljivost pora i T zona se ne sjaji što mi je nekako i najbitnije. Za sve ostalo tu mi je puder, a ja volim pudere sa dobrim prekrivanjem. 
Puder se nakon njega lakše nanosi, mislim ljepše sjeda na lice. Moram reći da nisam sigurna koliko mi je produžio trajanje pudera na licu, koristim FitMe koji sam po sebi stvarno izdrži dok god ga ne krenem skidati, a to je poprilično dugo jer sam baš lijena za to skidanje šminke pa čekam zadnji tren pred spavanje.  
Nije mi izazvao nikakve prištiće ni reakcije na licu tako da mogu reći da je moja iščekivanja ispunio. Da, jedino mi se ne sviđa miris, ali on ionako ishlapi ubrzo nakon što ga nanesete na lice.



Ako imate 40 kn u džepu i trebate neki primer otiđite u Dm pa ga isprobajte. Ovo su moji dojmovi, nekima se pokazao kao dobar, nekima opet ne. Svatko ima drugačiji tip lica pa ono, uvijek možete probati i tester prije nego se odlučite na kupovinu. :)

Šaljem cmokač svima! ;*

Nema komentara:

Objavi komentar